Biztosítás, kárügyintézés

Éjjel - nappal hívható segélyszolgálat és gépkocsi beszállítás +36 80 636 736 8343

generali_logo_jo.jpgaegon_logo.pngallianz_logo.pnguniqua_logo.png

Megsérült az autód? A Baumgartner Autócentrumnál nem csak a javításban tudunk segíteni,

de a kárfelvételt és a teljes körű biztosítási ügyintézést is átvállaljuk tőled!

 

Kárfelvételre időpont egyeztetés +36 30 219 8343

Kárrendezéshez kapcsolódó szolgáltatásaink

  • Teljeskörű biztosítási ügyintézés bármely telephelyünkön (AEGON, Allianz, Generali,UNIQA biztosító esetén)
  • Saját jogú kárfelvétel a javítás helyén, gyors és hatékony ügykezelés
  • Egyedi Casco ajánlat, önrész felezéssel, díjmentes csere gépkocsival a javítás idejére
  • Márkafüggetlen karosszéria és fényezés javítás
  • Fényezés nélküli horpadásjavítás

Letölthető dokumentumok:

 

Kárrendezéshez szükséges dokumentumok:

  • Magánszemély esetén:
    • Baleseti bejelentő (ha van)
    • Forgalmi engedély
    • Vezetői engedély
    • Törzskönyv (ha hitelintézetnél van, akkor a hitelintézet neve)
    • Ha nem a tulajdonos jár el, akkor meghatalmazás
    • Ha a tulajdonos és a gépkocsivezető személye más, akkor szükséges a gépkocsivezető aláírása is a kárbejelentő lapon.
       
  • Cég esetén:
    • Baleseti bejelentő (felelőségi kár esetén az elismerő nyilatkozat gyorsítja az ügyintézést)
    • Forgalmi engedély
    • Vezetői engedély
    • Törzskönyv (ha hitelintézetnél van, akkor a hitelintézet neve)
    • Aláírási címpéldány
    • Ha nem az aláíró jár el, maghatalmazás az ügyintéző részére.
 
Márkáink